המלצות מלקוחות על חברת eBath
מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו
הזמנתי ארון אמבטיה בגוון עץ – הגיע מדהים, עם סגירה שקטה. נראה הרבה יותר יקר ממה שעלה. ממליץ בחום.
קניתי את מקלחון רומא 600, הגיע מושלם. כל החלקים היו מדויקים, ההתקנה זריזה, וזה פשוט נראה מצוין בחדר.
ברז שחור גבוה לכיור מונח – הלחץ מים אחלה, נראה יוקרתי, וגם השירות היה סופר מהיר.
קיבלנו המלצה על eBath – והם לא אכזבו. שירות מדהים, הארון מהמם, קיבלנו גם שיחה לוודא מידות.
מקלחון עם פרופילים שחורים – ייחודי, מודרני ונקי. נראה ברמה גבוהה מאוד. מומלץ!
ברז זהב קטן שעשה שינוי ענק באווירה של חדר האמבטיה. ממש תוספת של סטייל.
הארון הירוק שהזמנתי נראה בול כמו בתמונה. איכות הצבע, הגימור והידיות ברמה גבוהה.
קיבלנו מקלחון עם דלתות מתקפלות – פשוט פתרון מעולה לחדר הקטן שלנו. נוח, חזק וקל לניקוי.
ברז רחצה גבוה מתאים בול לכיור מונח. מים זורמים בעוצמה, עיצוב מדויק ונקי.
קיבלתי שירות אישי, יחס חם והמלצות מדויקות. הכל הגיע מהר וארוז כמו שצריך.
אין דברים כאלה בארץ. מקלחון חזית עם פרזול זהב – פשוט מראה של מלון יוקרה.
כבר שלוש פעמים שאני מזמין מהם – וכל פעם הכל מדויק. שירות כמו פעם.
שלום מהשירות לקוחות עזר לי עם ההזמנה, אפילו שינינו צבע ברגע האחרון – והכל הגיע בזמן.
מראה עם תאורת לד ואנטי אדים – פתר לי את בעיית האדים כל בוקר. הכי פרקטי.
הברז נשלף, חזק, איכותי ונראה מצוין. סוף סוף קל לשטוף סירים בכיור.
כבר שנים שלא ראיתי שירות כזה – גם טלפונית, גם בווטסאפ, וגם המשלוח מהיר בטירוף.
מוצר איכותי, עמיד, יפה, לא מרגיש סיני. ממליצה מאוד גם על התמיכה של האתר.

למה לא תמיד רואים רק חוות דעת חיוביות?
גם עסקים מקצועיים, אמינים ועם שירות מצוין כמו eBath – יכולים לקבל מדי פעם חוות דעת פחות חיובית. זה חלק מהמציאות כשמשרתים מאות ואלפי לקוחות בכל חודש.
למעשה, רוב הלקוחות המרוצים לא נוטים להשאיר ביקורת – הם פשוט מזמינים, מקבלים את המוצר ונהנים ממנו. לעומת זאת, כאשר יש בעיה, טבעי שלקוח יחפש היכן להתבטא.
ישנם גם עסקים שבוחרים לסגור את האפשרות לביקורות במנועי החיפוש כדי לא לפגוע בדירוג הכללי – אך ב־eBath אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה. אנחנו לומדים מכל פנייה, מתייחסים לכל ביקורת ברצינות ומשתפרים כל הזמן.
אצלנו הרוב המוחלט של הלקוחות מרוצים – ואתם מוזמנים להצטרף אליהם ולעצב את הבית שלכם עם eBath 😊