ביטוח משלוחים

אנו אורזים את המוצרים שהזמנתם בקפידה ועושים מאמצים רבים כדי שיגיעו אליכם תקינים.
עם זאת, eBath מתחייבת לשלוח על חשבונה מוצר שהגיע אל הלקוח פגום עקב המשלוח ו/או פגם ייצור.
בכדי לקבל מוצר חדש, יש להתקשר לשירות הלקוחות בטל 08-9407900 ולפרט על מהות הפגם, ולאחר מכן לשלוח תמונה של המוצר הפגום למייל support@ebath.co.il.
במידה והמוצר נמצא פגום עקב הגורמים שצויינו, נשלח לכם מוצר חדש ללא כל עלות.
במידה ויקבע כי המוצר לא תקין עקב שימוש הלקוח, תהיה החברה רשאית לבקש מהלקוח לשלוח את המוצר חזרה לבדיקות נוספות ולקביעת זכאות להחלפה.

תנאי ביטוח והחלפת המוצרים:
- ביטוח המשלוחים תקף רק לפני הרכבת המוצר; מוצר שהורכב ו/או שנעשה בו שימוש לא יוחלף.
- הביטוח תקף 
ביום לקיחת/קבלת המוצר. לאחר מכן יחשב המוצר כמוצר שנעשה בו שימוש.
- מהות הפגם תקבע על ידי eBath ולא על ידי הלקוח. במקרים חריגים של אי הסכמה, חוות דעת מקצועית של גורם שלישי תהיה הקובעת.

הצטרף למועדון הלקוחות שלנו